OAMENI ÎNTREPRINZĂTORI AI SIBIULUI ȘI PROIECTE DE SUCCES

Cum v-a venit ideea de a organiza un târg imobiliar?
Organizăm evenimente de diverse tipuri și mărimi de peste 10 ani, iar ideea de a realiza un târg în domeniul imobiliar o avem de ceva timp, însă așa ca și în viață, lucrurile se întâmplă atunci când trebuie să se întâmple.
Fiind la curent cu piața imobiliară locală și obeservând cererea din ce în ce mai mare, am decis ca anul 2017 să fie momentul oportun pentru a începe acest proiect. Parteneriatul solid avut cu Redal Expo și deschiderea lor spre acest tip de evenimente, ne-a încurajat și mai mult să începem.

Cât de greu este să organizezi un târg?
Depinde cum vedem lucrurile. Ce mai este ușor în ziua de azi? În primul rând
trebuie disciplină în organizare, comunicare cu partenerii și …. răbdare. Împreună cu echipa, avem întâlniri operative și lucrăm pe mai multe direcții în același timp: vânzare către clienti, set-up logistic, amenajare și promovare. Nu pot să zic că este foarte greu, ci mai degrabă provocator.

Care este deschiderea publicului sibian pentru astfel de târguri?
În luna februarie a.c. am avut prima ediție a târgului, care s-a dovedit a fi un succes pe toate planurile. Traficul a fost unul crescut pe întreaga perioadă a evenimentului, iar după feedback-ul expozanților care și-au mărit baza de date și chiar au încheiat tranzacți importante, ne-am decis să realizăm și ediția de toamnă. Oamenii, înainte să ia o decizie atât de importantă pentru viitorul lor, se interesează și analizează foarte mult oferta locală. Un astfel de eveniment vine în ajutorul lor. Practic, am creat un spațiu ideal unde cererea să se întâlnească cu oferta.

Ce așteptări aveți?
Optimismul cu care am plecat la drum în februarie, se menține și acum, dorindu-ne în primul rând satisfacția, atât a clienților finalivizitatori cât și a partenerilor-expozanți.

Organizați tombole sau oferte speciale pentru vizitatori?
Printr-o strânsă colaborare cu expozanții, la sugestia noastră cât și la inițiativa lor, vor exista tombole și discount-uri pe perioada târgului cât și alte momente surpriză.

Ce așteptări au expozanții?
Așteptările sunt cele care i-au convins să participe la un asemenea eveniment: să vină mai aproape de clientul final, să-și prezinte oferta și … să încheie tranzacții.

Câți expozanți vor fi prezenți și câte domenii vor fi reprezentate la acest eveniment?
La ediția de toamnă, suntem foarte aproape să depășim deja 60 de expozanți. Procesul de vânzare este încă în curs, așadar numărul expozanților poate crește.
Avem anunțate companii implicate direct în dezvoltare imobiliară cât și firme care reprezintă domenii conexe: furnizori materiale de construcții, prestatori servicii amenajări interioare-exterioare, insituții financiar-bancare, agenții imobiliare etc. Ca o premieră, în aceeași perioadă vom lansa un nou proiect expozițional conex, Salonul de Mobilă Sibiu. Evenimentul se adresează publicului
larg, acelora care doresc să-și achiziționeze mobilier direct de la firme producătoare sau importatori recunoscuți din domeniu, la prețuri avantajoase.

Ioana Aldea
Manager de proiect

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns