Etichetat: nutritie

0

Apa de cocos – miracolul naturii

Apa de cocos hidratează corpul, menține tensiunea arterială la un nivel optim, reduce stresul și ajută mușchii să se relaxeze. Este foarte mediatizată în ultima vreme și foarte populară în rândul vedetelor.

0

Ceasul biologic al organismului

Adaptează-ți organismul la ceasul lui biologic. Află la ce ore organele funcționeazăla capacitatea lor maximă și ajută-ți corpul să își îndeplinească sarcinile în condiții optime. Urmărind acest ceas energetic alfuncționării organelor, afli, de asemenea,care p oate fi c auza insomniilor tale. De exemplu, dacă nu poți să adormi între 21.00 și 23.00 s-ar putea să ai probleme cu glandatiroidă și cu funcționarea lanțului endocrin.

0

Top alimente recomandate în post

Cerealele integrale conțin carbohidraţi şi fibre care conferă energie, ajută la scăderea colesterolului, stimulează digestia lentă şi oferă nutrienţi esenţiali pentru menţinerea unui sistem nervos sănătos. Quinoa, din familia cerealelor, este încadrată de nutriționiști în categoria superalimentelor. Boabele conțin proteine de calitate, mai ușor de asimilat decât cele din carne, acid linoleic, vitamine și minerale. Seminţele crude – in, chia, susan, cânepă – au un conţinut mare de vitamina E, ajută la detoxifiere, îți oferă proteine de calitate.

0

Ţine post deştept!

Pâinea albă, cartofii și pastele nu sunt prietenii tăi, chiar dacă sunt alimente de post. Uite ce trebuie să conțină meniul tău, dacă vrei să beneficiezi de avantaje postului, și de ce alimente trebuie să stai departe.

0

Cele mai bune surse de proteine vegetale

Fară proteine, organismul nu poate funcționa eficient, acestea fiind esențiale pentru pentru energia organismului, masa musculară, sistemul imunitar și în procesul de eliminare a toxinelor. Dacă ai o dietă vegetariană, vegană sau, pur și simplu, ții post, e bine de știut că proteinele nu pot fi luate numai din carne și produse de origine animală, ci și din alimentele vegetale.

0

Surse de proteine vegetale

Dacă ai ales să ai un stil alimentar vegetarian, este foarte important să ai grijă ca în fiecare zi să consumi alimente prin care să te apropii cât mai mult de formula ideală de proteine şi nutrienţi de care are nevoie organismul tău. Pentru că proteina vegetală nu este completă şi nu conţine întreg spectrul de aminoacizi esenţiali pentru organism, aşa cum îi conţine proteina animală, este bine să ştii care sunt alimentele prin care poţi încerca să acoperi aceste minusuri ale unui stil vegetarian.